Jak szybko schudnąć?

Większość z nas nie jest zadowolonym ze swojej figury. Zbyt duży brzuch, obszerne uda, nadmiar tkanki tłuszczowej na pośladkach. Ilu ludzi, tyle też kompleksów. Dla większości z nas chudnięcie to długotrwały proces, podczas którego trzeba postawić na aktywność fizyczną oraz totalną zmianę diety. Nie każdy jednak potrafi tego dokonać. Jak więc pozbyć się nadmiaru kilogramów? Co zrobić, by uzyskać figurę, na jakiej nam zależy? Czy są sposoby na to, by szybko uzyskać pożądany efekt?

***

Większość z nas ma problem z pozbyciem się nielubianych fałdek na brzuchu. To zmora zarówno wśród kobiet, jak również i mężczyzn. Stosujemy diety, staramy się ruszać, próbujemy różnych sposobów, by ta oporna tkanka tłuszczowa chociaż trochę się zmniejszyła. Bezskutecznie! Okazuje się, że istnieją produkty, których zażywanie w znaczący sposób może pomóc nam pozbyć się tego problemu. Wystarczy wprowadzić je do swojej codziennej diety, a już po miesiącu można zobaczyć na wadze mniej kilogramów, a na miarce kilka centymetrów mniej w obwodzie. Jak więc przekształcić dietę, by ta pozwoliła nam otrzymać to, na czym nam zależy?

***

Mniej węglowodanów, więcej białka

Dieta niskowęglowodanową jest najbardziej skuteczna jeśli chodzi o redukcję masy ciała. Rezygnujemy więc z nadmiaru owoców, z produktów bogatych w skrobię i cukrów, a stawiamy w dużej mierze na jajka, na chude mięso, jak również i na ryby.

***

Wyeliminowanie przetworzonej żywności

W przetworzonej żywności znajduje się mnóstwo rzeczy, które mają wpływ na to, jak wyglądamy. W gotowych przetworach znajdują się ogromne ilości soli i cukru, a także innych, niebezpiecznych dla naszego organizmu związków. Stawiamy zamiast na przetworzone, na pełnowartościowe produkty.

***

Patrz na kalorie

Liczymy kalorie i zwracamy uwagę na to, jak wygląda nas bilans kaloryczny. Abyśmy mogli schudnąć, musi on być ujemny. Sprawdzamy więc ile potrzebujemy kalorii potrzebnych nam do prawidłowego funkcjonowania organizmu. Warto skorzystać z kalkulatora PPM, dzięki któremu będziemy wiedzieć, ile kalorii każdego dnia możemy spożywać.

***

Treningi

Sama dieta to jedno, a aktywność fizyczna i treningi to równie ważny element, który powinien iść ze sobą w parze. Wprowadźmy więc 3 – 4 razy w tygodniu treningi wytrzymałościowe przeplatane interwałami, dzięki którym spalamy kalorie jeszcze długo po zakończeni treningu. I oczywiście zamiast siedzieć na kanapie, zacznijmy się ruszać. Wyjdźmy na spacer, pójdźmy na rower, wybierzmy się na rolki…

***

Picie wody i produktów, dzięki którym pozbywamy się wody

I ostatnią rzeczą o jakiej należy pamiętać, to regularne picie wody. Dziennie powinniśmy wypić około 2,5 litra wody, a w dni treningowe nawet do 3, 5 litra. Warto także sięgnąć po zioła, sok z żurawiny i kawę, by móc pozbyć się z organizmu nadmiaru wody.

Warto zastosować się do powyższych rad, by w bardzo szybkim czasie zauważyć znaczące efekty w postaci mniejszej ilości kilogramów na wadze. Czasami drobne zmiany mogą wnieść ogromne efekty, o których z racji braku wiedzy, wcześniej mogliśmy tylko pomarzyć.

Dodaj swój komentarz. Wymagane pola są oznaczone gwiazdką*