ZIELONA KAWA – sposób na odchudzanie?

Wciąż szukamy produktu cud, który pomógłby nam w walce z nadprogramowymi kilogramami. Czytamy opinie, wyszukujemy zdjęć metamorfoz, często wierzymy w rzeczy, które mają nam pomóc wyglądać fit, niekoniecznie poświęcając się walce z kilogramami całym sercem. Jedne produkty są bardziej skuteczne, inne mniej, jedne są warte uwagi, inne w ogóle. Jesteśmy jednak przekonani, iż zielona kawa to taki produkt, na jaki warto postawić i do swojej diety wprowadzić, bo posiada on takie właściwości, które dla naszego organizmu mogą mieć znaczenie nadrzędne. Czym ta kawa jest, jak się ją pozyskuje, jak działa? O tym w poniższym artykule.

***

Zielona kawa powstaje z ziaren, które nie ulegają obróbce, jakim jest ich palenie. To sprawia, że w smaku jest ona zdecydowanie słabsza, mniej aromatyczna, a co ważne – posiada silne właściwości prozdrowotne. Jak smakuje zielona kawa? Jest bardziej kwaśna, niż zwykła kawa, ale i ma mniej gorzki smak. Dla wielu smakowo przypomina bardziej herbatę zieloną, ale posiada taką samą ilość kofeiny, co sprawia, że działa na takiej samej zasadzie, jak zwykła, palona kawa. Owoc kawowca najpierw jest zielony, potem zmienia barwę na pomarańczowo – czerwoną, a następnie na żółtą. Zielona kawa wykorzystuje więc te jeszcze niedojrzałe ziarna, które jak się okazuje maja bardzo silne właściwości, mające ogromne znaczenie dla całego naszego ciała.

Chcąc odpowiedzieć sobie na pytanie co daje zielona kawa i na co zielona kawa działa trudno byłoby wymienić wszelkie jej właściwości. Po pierwsze, posiada ona kwas chlorogenowy ACG, który działa antyoksydacyjnie. To sprawia, że picie tej kawy opóźnia procesy starzenia się organizmu, jak również i przeciwdziała rozwojowi komórek rakowych. Jeśli chodzi o właściwości przeciwutleniające – ma ona aż trzykrotnie silniejsze właściwości, niż zielona herbata. Produkt ten zmniejsza także wchłanianie cukrów w przewodzie pokarmowym, co sprawia, że organizm może bardziej czynnie czerpać je ze swoich zapasów. Zielona kawa zwiększa czułość komórek na insulinę. Działa przeciwbakteryjnie, ma działanie przeciwwirusowe i przeciwgrzybiczne.

Ale czy zielona kawa odchudza? Badania potwierdzają, ze tak! Ogranicza ona stopień przyswajania glukozy z pokarmu, tym samym też obniża szansę na magazynowanie przyswojonej glukozy pod postacią tłuszczu. To działanie sprawia, że uważana jest ona za jeden z naturalnych i najbardziej skutecznych sposobów na walkę z nadprogramowymi kilogramami i zbędną tkanką tłuszczową. Według naukowców regularne picie zielonej kawy może przyczynić się do zmniejszenia tkanki tłuszczowej o 15 – 30%. Kto schudł, jeśli w grę wchodzi ten produkt? W sieci znaleźć możemy wiele pozytywnych opinii, które potwierdzają, że dłuższe stosowanie tej kawy, w połączeniu  aktywnością i racjonalnym odżywaniem wpłynęło bardzo korzystanie na wygląd wielu osób. Która zielona kawa jest najlepsza na odchudzanie? Taka, która nie posiada żadnych dodatków, jest czystą postacią bez żadnych ulepszaczy, dodatkowych smaków i innych niepotrzebnych rzeczy.

Ale to jeszcze nie wszystko. Jak działa zielona herbata? Oprócz tych wszystkich właściwości powyżej, dzięki obecności kwasu kawowego, działa ona także przeciwzapalnie, żółciopędnie i przeciwmiażdżycowo. Jej picie działa pozytywnie na pracę nerek chroniąc przed kamieniami żółciowymi, zwiększa tempo przemiany materii, działa korzystanie na umysł, na naszą pamięć i koncentrację, na ogólne funkcjonowanie całego organizmu.

Gdzie kupić zieloną kawę? Można ją otrzymać w większości sklepów. Często znajduje się ona na półce ze zdrową żywnością. Jeśli ktoś ceni sobie zaś zakupy online i w tym asortymencie wiele sklepów oferuje nam zieloną kawę dostępną w różnych wariantach. Dostępna jest ona także w wielu aptekach, jako suplement diety, w którym to występuje wyciąg z zielonej kawy. W każdym miejscu dostępna jest ona w innej cenie, dlatego też jeśli zależy nam na dobrym produkcie w atrakcyjnej cenie, to warto się rozejrzeć, by móc postawić na to, co dla nas najlepsze. Zielona kawa – jak pić i kiedy pić? Wsypujemy do szklanki 2 – 3 łyżeczki zmielonych ziaren, zalewamy wodą o temperaturze około 90 – 95 stopni Celsjusza. Po kilku minutach fusy znajdą się na dnie, kawa się zaparzy a my możemy ją z czystą przyjemnością smakować i się nią delektować. Dziennie można wypić maksymalnie 2 – 3 filiżanek kawy. Dobrze sprawdza się jedna filiżanka wypita na czczo, a kolejne w ciągu dnia między posiłkami.

Z pewnością nie po tygodniu zauważymy znaczące efekty, ale jeśli będziemy pić ją regularnie zdrowo przy tym żyjąc, to nawet się nie obejrzymy, a ilość tkanki tłuszczowej zmniejszy się w oka mgnieniu.

Dodaj swój komentarz. Wymagane pola są oznaczone gwiazdką*